سلامت

سلامت باشیم

سلامت

سلامت باشیم

تاریخچه شرکت تویوتا

تولید کنندگان معروف بیشماری در جهان وجود دارند که هر کدام جایگاه ویژه ای در صنعت موتور دارند که تویوتا یکی از همین خودروسازان معروفی می باشد که با گذراندن عتیق ای پر ماجرا اکنون آینده ای درخشان برای خود رقم زده است.تویوتا یکی از موفق ترین برند های خودروسازی است که توانسته با تکیه بر خلاقیت و توان خود موفقیت بسیار خوبی را در بازار بدست آورد.این شرکت برنامه های بسیار خوبی را برای آینده خود ترتیب داده است در ادامه با وبلاگ ماشین و خودرو همراه باشید تا به بررسی و معرفی تاریخچه شرکت تویوتا بپردازییم.

خودرو

تویوتا در سال 2014 بزرگ ترین خودروساز جهان بود و از هر 9 موتور تولیدشده در جهان یکی از آنها تویوتا بوده اند. در مجموع این خودروساز در سال 2014 حدود 10 میلیون و 500 هزار سواری تولید کرده است. البته در نیمه نخست سال 2015 میلادی فولکس واگن برای نخستین و انتهایی بار توانست جای تویوتا را در مکان اول بگیرد.با این همه برای اینکه بدانیم تویوتا و فولکس واگن تا فرجام سال چه نمونه و غیراستاندارد اتومبیل تولید خواهند کرد دو ماه دیگر تا منتها سال میلادی باید صبر کرد. تویوتا از سال 2012 توانسته بود قوی ترین خودروساز جهان شود.

هم اکنون شرکت تویوتا مالک برندهای دینا، دایهاتسو، سایون، لکسوس و هینوموتورز است. اصل های ساختن شرکت خودروسازی تویوتا، به سال 1926 بازمی گردد، که ساکیشی تویودا، اقدام به راه اندازی شرکت صنایع تویوتا کرد. پیشینه این شرکت که در صنعت جولاهی تلاش می کرد به ابتدای قرن بیستم بازمی گردد، که به آدرس یک کارخانه ریسندگی کوشش جستجو می کرد. ساکیشی تویودا، که سال ها همچون پدرش، به فروش فرش اشتغال داشت، این کارخانه را راه انداخته بود و در سال 1894 یک ماشین بافندگی صنعتی نیز ابداع کرده و ساخته بود.

خودرو

ساکیشی در سال 1924 نوع تمام اتوماتیک آن را ساخت و دو سال بعد، کارخانه اتوماتیک ریسندگی تویوتا، تحت نام صنایع تویوتا پا به عرصه وجود گذاشت. پسر کنجکاو و مستعد او، کیشیرو تویودا که در سال 1929 در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه توکیو رها التحصیل شده بود، در کارخانه پدر مشغول به کار شد، اما همه توجه او صرف ساخت موتور اتومبیل بود.

در سال 1935 اولیه کارخانه خودروسازی تویوتا، آغاز به کار کرد و سال بعد، لوگوی تویودا به تویوتا تحول یافت. یک سال بعد، یعنی 1937 شرکت تویوتاموتور به طور علناً افتتاح شد. به این ترتیب یکی از موفق ترین کارخانجات ریسندگی ژاپن، در بین دو جنگ جهانی با تحول گرایش، به کارخانه خودروسازی تبدیل شد. تلاش و همت کیشیرو تویودا دلیل شد، از دل کارخانه پدر، کارخانه ای باب ساختن شود. در ابتدا خود کیشیرو به آدرس قائم مقام شرکت امروزین آلامد عمل می کرد، که در سال 1941 به آدرس مدیرعامل، مشغول به کار شد. بلافاصله پس از راه افتادن شرکت جدید، مبادی بنیادها و فروع مدیریتی نوینی در روش مدیریت و اداره کارخانه به کار گرفته شد.

خودرو

لوگوی باب بوسیله یک هیئت 10 نفره دردر توکیو در سال 1936 انتخاب شد. Takashimaya Department Store در Nihonbasi . بعد از بررسی های بسیار، لوگوی انتخاب شده توسط یک طراح هنری طراحی شد و 100 ین به آدرس جایزه دریافت کرد، که این لوگو در سال 1937 از تویودا به تویوتا تطور نام یافت.

دلسی


 

 

امروزه با وسعت کاربرد لپ تاپ در امور مختلف همراه داشتن آن ضروری است، بنابراین بهتر است کیفی مطمئن که سلامت لپ تاپ را حفظ کند و همچنین ابعاد مناسبی داشته باشد خریداری کرد. کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis سایز کوچک رنگ سیاه با داشتن امکانات عالی به بهترین شکل ممکن از لپ تاپ محافظت کرده و حمل آن را تا حد بسیار زیادی آسان می‌کند. در ادامه به ویژگی‌های این محصول پرکاربرد از برند دلسی می‌پردازیم.

کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis سایز کوچک رنگ سیاه

مشخصات سایز و مشخصات فنی کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis سایز کوچک رنگ سیاه

سایز کیف لپ تاپ در حفاظت از لپ تاپ و همچنین حمل و نقل آن تاثیرگذار است. برای یک لپ تاپ 15.6 اینچی بهترین انتخاب کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis سایز کوچک رنگ سیاه است، چرا که ابعاد خارجی آن 9 × 41 × 30 سانتی‌متر است. این کیف لپ تاپ دارای یک تبله بوده و طراحی داخلی آن شگفت انگیز است. در واقع تخصیص بخش‌های مختلف در طراحی این کیف به نظم و تفکیک چیدمان، کمک شایانی می‌کند. گفتنی است جنس این محصول از برند دلسی، polyester_polyamide است و همین امر موجب کیفیت و دوام آن شده است. چنان‌چه بخواهید از این کیف در مسافرت استفاده کنید به راحتی می‌توانید آن را روی دسته چمدان نصب کرده و از سلامت لپ تاپ خود در حین سفر اطمینان داشته باشید.

علاوه بر کیف لپ تاپ مدل Parvis در سایز کوچک، کوله پشتی parvis  نیز به گونه‌ای طراحی شده که کاملا سبک باشد، از این رو وزنی معادل 0.5 کیلوگرم داشته و در عین حال بسیار مقاوم و بادوام است؛ همچنین علاوه بر سبکی با حجم خارجی 11 لیتر، کیفی جادار به شمار می‌آید.

امکانات کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis سایز کوچک رنگ سیاه

این محصول فوق العاده سبک قابلیت حمل بر روی شانه را نیز دارد و لذا به آسانی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف به همراه خود برد؛ همچنین وزن سبک این محصول این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که هنگام محدودیت بار بتوانید وسایل بیشتری را توسط آن حمل کرده یا به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis سایز کوچک رنگ سیاه دارای محافظ لپ تاپ بوده و لذا در برابر عوامل آسیب زای بیرونی مثل: ضربه، واژگونی و . . . به خوبی از لپ تاپ محافظت می‌کند. این محصول باکیفیت و پرکاربرد از برند دلسی هم اینک توسط فروشگاه ایرانی دلسی با دو سال گارانتی بین المللی به فروش می‌رسد، لذا با اطمینان خاطر می‌توانید آن را خریداری کنید.

برند دلسی

شرکت فرانسوی دلسی همواره به تولید محصولاتی نظیر انواع چمدان، انواع کوله پشتی، انواع کیف لپ تاپ، اکسسوری ، انواع چمدان خلبانی و . . . با امکاناتی مطابق با نیاز روز پرداخته است. این شرکت در سال 1946 آغاز به کار کرده و به طور مداوم همگام با تکنولوژی محصولات خود را ارتقای کیفی بخشیده است. هم اکنون این برند در سراسر دنیا محبوبیت بالایی کسب کرده و در 110 کشور نمایندگی فعال دارد. فروشگاه ایران دلسی نیز نمایندگی دلسی در ایران است که محصولات با کیفیت این برند را با خدمات ویژه و تضمینی به فروش می‌ رساند.

 

برای داشتن مسافرتی شیرین، داشتن چمدانی خوب و مطمئن یک نیاز ضروری است. در انتخاب چمدان‌ باید نکات زیادی را درنظر بگیرید اما همیشه خرید از یک برند معتبر و سرشناس، خریدی مطمئن خواهد بود. دلسی برندی فرانسوی است که به مدت 70 سال در این حوزه فعال بوده و برند برتر کیف و چمدان شناخته شده است. در ادامه به معرفی چمدان دلسی مدل Caumartin Plus می‌پردازیم تا با مشخصات و امکانات آن آشنا شده و از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی

مشخصات سایز و مشخصات فنی چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی

برای خانواده‌هایی با جمعیت بیشتر از 3 نفر و یا کسانی که مسافرت‌های طولانی انجام می‌دهند، چمدان Caumartin Plus در سایز بزرگ با اندازه‌ی طول و عرض و ارتفاع 28×54×76 سانتی‌متر و حجم 115 لیتر ساخته شده است. رنگ انتخابی برای این چمدان آبی است که این رنگ خلاقیت و تحرک را در شما بیدار کرده و حسی آرامش‌بخش به شما القا می‌کند.

این چمدان بین 25 تا 30 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند که در صورت پرشدن با این میزان بار، چمدان سنگین می‌شود. بنابراین برای حمل آسان این میزان بار، چرخ‌های چمدان از نوع چهار چرخ دوبل درنظر گرفته شده که گردشی راحت ایجاد می‌کنند.

چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی دارای وزن 4 کیلوگرم است. بدنه‌ی چمدان از نوع هارد کیس بوده و جنس پلی‌کربنات دارد تا ضدضربه باشد. برای چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی، به مدت 5 سال گارانتی بین‌المللی ارائه شده است.

اگر مشخصات این چمدان با چمدان مدنظر شما یکی بود، می‌توانید بدون خروج از منزل و بصورت اینترنتی این چمدان را از ایران دلسی به‌عنوان اولین نماینده‌ی دلسی در ایران، خریداری کنید تا بدون هزینه‌ برای شما ارسال شود.

امکانات و ویژگی‌ های چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی

چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی، چمدانی با امنیت بسیار بالا است. این چمدان دارای قفل امنیتی TSA است. این نوع قفل با عددی سه رقمی قفل می‌شود ولی یک کلید هم دارد که این کلید را برخی از ماموران امنیت فرودگاه در اختیار دارند. در صورتی‌ که نیاز به بررسی دقیق‌ تر چمدان باشد، با این کلید چمدان باز می‌ شود تا آسیبی به بدنه‌ و قفل چمدان وارد نشود. دلسی تکنولوژی زیپ سکیورتک را ثبت کرده و این تکنولوژی را روی این چمدان هم اعمال کرده است تا زیپ آن فوق امنیتی باشد و از دستبرد در امان بماند.

برای چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی، قابلیت باز شدن بصورت مرکزی وجود دارد. یعنی چمدان از وسط باز می‌شود تا دسترسی راحت‌تری به محتویات داخل چمدان داشته باشید. نگران سایز بزرگ این چمدان نباشید، برای بردن آن به قسمت بار هواپیما مشکلی نخواهید داشت. چراکه استاندارد مجموع طول و عرض و ارتفاع 158 سانتی‌ متر که مورد قبول همه‌ی ایرلاین‌ ها است، برای این چمدان رعایت شده است.

اگر دنبال چمدانی با امنیت بالا، مقاوم در برابر ضربه، بزرگ زیبا و درعین حال سبک هستید، چمدان دلسی مدل Caumartin Plus سایز بزرگ رنگ آبی گزینه‌ ی بسیار خوبی برای خرید است.

 

چمدان‌های دلسی Delsey

دلسی تنوع بالایی در تمام محصولات خود شامل انواع چمدان، ساک مسافرتی دستی، انواع کوله ‌پشتی، اکسسوری، ساک مسافرتی و کیف لپتاپ دارد. در تمام محصولات دلسی شاهد تلفیق تکنولوژی و طراحی خلاقانه هستیم.

چمدان‌های دلسی از مواد اولیه‌ی باکیفیت ساخته شده‌اند که کیفیت نهایی محصول گویای این امر است. این کیفیت خیال شما را برای داشتن چمدانی به‌ عنوان همراه همیشگی سفرها، راحت می‌ کند.

 

 

 

چگونه با قطار سفر کنیم

تاریخ و ساعتی که بلیط خود را تهیه کردین حتما به یاد داشته باشین و بهتر است نیم ساعت زودتر در ترمینال حاضر باشید چرا که مشکلاتی از قبیل ترافیک، حادثه در جاده و... ممکن است باعث شود نتوانید به قطار خود برسید و از سفر جا بمانید. در ادامه در وبلاگ بلیط قطار با ما در مقاله ی چگونه با قطار سفر کنیم همراه باشید.

بسیاری از افراد به دلیل ترس از سفر با هواپیما و یا هر دلیل شخصی دیگری اقدام به سفر با قطار و خطوط ریلی میکنند. خوب است تا نکات مرتبط با سفر از طریق قطار را بدانیم تا سفری بی خطر و لذتبخش به مقصد خود داشته باشیم. در ادامه در مطلب گردشگری در مورد بهترین راه برای سفر با قطار بیشتر صحبت می کنیم.

بهترین راه برای سفر با قطار

اولین قدم برای سفر با قطار این است که بلیط قطار خود را تهیه کنید. برای این کار باید بدانید که چه روزی عازم هستید به کجا میروید و میخواهید در چه کوپه ای با چه تعدا مسافر دیگر همسفر شوید. در قطارها کوپه های 4 و یا 6 نفره و یا اتوبوسی هستند که در هنگام خرید بلیط قطار باید این موضوع را مشخص کنید. هم چنین اگر بدانید چه زمانی قصد بازگست و یا رفتن به مکان دیگری را دارید بهتر است بلیط قطار سبا خود را رزرو کنید تا با عدم وجود بلیط قطار جم در زمان بازگشت مواجه نشوید. برای خرید بلیط قطار نورالرضا میتوانید به صورت اینترنتی عمل کرده و از طریق سایت معتبر رجا اقدام کنید.

یکی از مزیت های بلیط قطار رجا سفر با قطار این است که میتوانید هر چقدر بخواهید چمدان خود را پر کنید. بله در مسافرت با قطار وزن چمدان شما اهمیتی ندارد و اگر نتوانستید آن را در قسمت باربری قرار دهید میتوانید با خود به داخل کوپه برده و یا بین صندلی ها در قطارهای اتوبوسی جای دهید. تنها نکته مورد اهمیت این است که وسایل شما برای دیگران مزاحمت ایجاد نکند و یا شامل مواد محترقه و خطرناک نباشد.

بهترین راه برای سفر با قطار

یکی از موارد مهم در سفر با بلیط قطار بن ریل این است که جانب احتیاط را رعایت کنید و مراقب چمدان خود باشید. در قطارها مکان هایی برای تعبیه چمدان مسافران در نظر گرفته شده است اما این قفسه ها که در خارج از کوپه ها قرار دارند عمومی بوده و لذا هر کسی میتواند به آنها دسترسی داشته باشد پس بهتر است چمدان خود را نزدیک خود نگهدارید و یا با قفل به میله وصل کنید تا کسی نتواند آن را بدزدد. هم چنین اگر در کوپه هستید بهتر است با سایر افراد درون کوپه باب آشنایی را باز کنید و بفهمید مقصدشان کجاست تا در صورت گم شدن وسایلتان اطلاعات مفیدی از همسفرانتان داشته باشید.

بسیاری از افراد نمیدانند که چگونه میتوانند از سرویس بهداشتی در طول سفر استفاده نمایند. خوب است بدانید که تمام قطارها دارای سرویس بهداشتی در هر واگن هستند و هم چنین در ایستگاه ها برای این مورد توقف دارند. زمانی که میخواهید از سرویس های بهداشتی درون قطار استفاده کنید اگر علامت روی در قرمز بود یعنی در حال استفاده است و در صورت سبز بودن این علامت میتوانید از سرویس بهداشتی استفاده کنید. هم چنین مهماندار هر واگن وظیفه دارد سرویس های بهداشتی را تمیز نگه دارد و به سوالات شما در هر موردی پاسخ دهد. هم چنین در زمان توقف قطار در ایستگاه ها، درهای سرویس های بهداشتی قفل میشود لذا بهتر است در این زمان ها از سرویس بهداشتی استفاده نکنید.

برخی کوپه های قطارها دارای تخت های تاشو هستند که میتوانید برای استراحت از آن ها استفاده کنید پس بهتر است کفش های راحتی بپوشید که بتوانید به راحتی درآورده و دوباره بپوشید هم چنین رعایت نظافت و آداب معاشرت میتواند سفر را برای شما و هم کوپه ای هایتان لذت بخش تر کند.

بهترین راه برای سفر با قطار

برای صرف غذا در قطار بهتر است که برنامه ی بلیط قطار فدک خود را بدانید و یا از مهماندار ساعات سرو غذا را بپرسید و در ساعات اولیه آن اقدام به خوردن غذا کنید و یا میتوانید و می توانید بلیط قطار کوثر برای سفرهای کوتاه با خود ساندویچی همراه داشته باشید.

نکته ی مهم دیگر این است که بدانید چه زمانی به ایستگاه مورد نظر خود میرسید پس بهتر است نام ایستگاه خود و ایستگاه قبل از آن را بدانید و یا از طریق گوشی خود مسیریابی کنید.
خوب است بدانید که نمیتوانید با خود حیوان به داخل قطار ببرید حال اهلی و یا غیراهلی. هم چنین بهتر است با خود لباس گرم همراه داشته باشید زیرا هوای داخل قطار شب ها معمولا سرد است.

سبک دکوراسیون

دکوراسیون داخلی به سبک ایران ویژگی هایی از قبیل ایوان های رفیع، ستون های بلند، تزئینات گوناگون در عین سادگی، محاسبات مهندسی دقیق، فرم درست پوشش و رعایت پوشیدگی زنان و … را دارد. این سبک جایگاه ویژه ای در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی برای ایرانیان دارد. از جمله مهم ترین بخش های یک منزل مسکونی می توان به اتاق پذیرایی و نشیمن اشاره نمود. از این رو دکوراسیون پذیرایی و نشیمن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که از این اتاق ها برای پذیرایی مهمان ها استفاده می گردد و اغلب برای مهمانان این دکوراسیون باید دلنشین باشد تا در محیط احساس خوبی به ایشان دست دهد. با توجه به این امر دکوراسیون داخلی پذیرایی و نشیمن باید کاملا تخصصی انجام شود تا راحتی و آسایش مهمانان را فراهم نماید. در این دکوراسیون باید به نکات مهمی توجه گردد.

سبک مدرن

در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، سبک مدرن یکی از شایع‌ترین هاست که در آن تأکید بر روی سادگی است. استفاده از مبلمان و جزئیات کمتر و نیز استفاده از رنگ های گرم متعلق به درختان طبیعت به همراه غالب بودن رنگ سفید، از ویژگی های اصلی دکوراسیون داخلی مدرن است. البته این سبک شاخه های مختلف خود را پس از پایان جنگ جهانی دوم گسترش داده است و روند تکامل خود را طی می‌کند.

 سبک کلاسیک

این سبک در طراحی مبلمان تنوع زیادی ندارد و بیشتر از نقاشی های باستان و گچ بری استفاده می کند. رنگ های طلایی، قهوه ای و کرم رنگ های غالب در این سبک هستند که فضایی با حس و حال قدیمی را برای اعضای خانواده تداعی می کند. استفاده از المان های تاریخی خصوصیت بارز این سبک است. سبک کلاسیک از سبک های پرطرفدار در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی به شمار می رود.  

کلاسیک جدید

این سبک تلفیقی از سبک کلاسیک و سبک مدرن است که با آمیزش مؤلفه هایی از این دو سبک، به دست آمده است. در حوزه سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، این سبک به جهت تأمین علایق سنتی و جدید، سبک محبوبی شناخته می شود.

سبک جنوب غربی

این سبک که از کشورهای بومی آمریکایی، اسپانیایی و نیومکزیکو نشأت می گیرد دارای رنگ های جنگل، جزئیات فلزی و تزئینات خاص است. استفاده از سقف های تخت و بلند با تیر چوبی و حیاط های گسترده از ویژگی های بارز ابن سبک است. در سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، سبک جنوب غربی با رنگ های خاکستری، بافت های خشن، پارچه های رنگارنگ و اشیای دست ساز شناخته می شود.

سبک هنری و صنایع دستی

این سبک در قرن بیستم وارد دنیای طراحی دکوراسیون شده است. در این سبک از مواد ساده و ارگانیک و همچنین المان های هنری و صنایع دستی استفاده می شود. این سبک تحت تأثیر آثار فرانک لوید رایت و معماری ارگانیک ایجاد شده است.

سبک عربی

سبک شناسی در دکوراسیون داخلی، این سبک را دارای ترکیب بندی ساده ای می داند که محیطی ساده و خنک را برای ساکنان منزل ایجاد می کند. این سبک متناسب با اقلیم گرمسیر و کویری طراحی شده است.

سبک معاصر

عنصر خط در این سبک نقش ویژه ای دارد و در آن، خط در سقف های بلند، تزئینات دیواری و … کاربرد دارد. در سبک معاصر، فضاهای خالی به اندازه فضاهای پوشیده شده از اشیاء، اهمیت دارد.   دکوراسیون-آشپزخانه-ایرانی-به-همراه-نورپردازی-خوب ایده های زیادی برای دکوراسین داخلی پذیرایی وجود دارد که در سبک شناسی دکوراسیون داخلی به آن ها اشاره می شود. در ادامه سعی می شود که چند ایده جذاب برایدکوراسیون داخلی پذیرایی خانه شما داده شود:

ترکیب رنگ موفق

به کمک ایجاد هارمونی بین رنگ های خنثی و رنگ های پر جنب و جوش، می توانیم به زیبایی دکوراسیون داخلی پذیرایی خود بیفزاییم. البته این کار بستگی به سلیقه و محیط زندگی ما دارد.

استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ غالب

استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ غالب در دکوراسیون داخلی پذیرایی، مورد علاقه بسیاری از افراد است چون احساس آرامش خوبی به انسان می دهد. البته در کنار آن باید حتماً از رنگ های متنوع در بالشتک های رنگی و رنگ های گرم هم استفاده کرد که نمای ما خشک و بی روح نباشد.

ایجاد پیچیدگی بصری

می توان در دیوارها از طرح هایی با پیچیدگی بصری استفاده کرد تا دیوارها به طور کاملاً یکنواخت نباشد و دکوراسیون شما متفاوت جلوه داده شود.

استفاده از سبک های مختلف دکوراسیون

در دکوراسیون داخلی پذیرایی می توان از سبک های متنوع کشورهای مختلف استفاده کرد. استفاده از  سبک مینیمالیست که مبلمانی مدرن و ترکیب رنگ های خنثی را استفاده می کند و یا سبک کلاسیک که بسیار پرطرفدار است، به شما  پیشنهاد می شود.  

بازسازی داخلی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دکوراسیون های شیک و لاکچری می توان با یک بازسازی داخلی فضای خانه را به بهترین شکل ممکن تغییر داد. مطابق اصول دکوراسیون، یک طراح به سهولت می تواند با بازسازی داخلی ساختمان، حداکثر استفاده را از فضای داخلی خانه به ارمغان آورد. از جمله مهم ترین نتایج بازسازی داخلی گسترش فضا و نو نوار شدن محیط ساختمان می گردد. در صورتی که از زمان ساخت خانه مدت زیادی گذشته باشد، مشکلات عدیده ای مرتبا رخ می دهد که نیاز به یک بازسازی داخلی اصولی دارد تا مجددا بروز نکنند. در این راستا با بازسازی داخلی علاوه بر تعمیرات لازمه تغییر دکوراسیون را نیز می توان اعمال کرد. چنانچه بازسازی داخلی با رعایت اصول انجام گیرد، نتایج شگرفی همچون: زیباسازی فضا، تعمیرات تخصصی و بهره گیری از فضاهای بلا استفاده را به ارمغان خواهد آورد.  

بازسازی داخلی تخصصی

از آن جایی که هر ساختمانی پس از گذشت زمان دچار فرسودگی می گردد لذا بهتر است بازسازی آن را فردی متخصص انجام دهد که با بازسازی برنامه ریزی شده منجر به دوام بیشتر ساختمان گردد. از این رو طراحان داخلی با استفاده از دانش نوین جهانی و تطبیق آن با معماری ساختمان های ایرانی، می توانند پس از بازسازی از نهایت فضا نیز در منزل استفاده کنند. لازم به ذکر است چنانچه بازسازی داخلی تخصصی صورت گیرد با هزینه مناسب کیفیت عالی را به ارمغان می آورد. در این راستا طراحان با استفاده از تجهیزات جدید مثل انواع لوازم ساختمانی متحرک یا سقف های کنافی و یا تیغه های آماده قادر به تغییر دکوراسیون منزل و همچنین ارائه جلوه جذاب به همراه دوام بالا هستند. دکوراسیون-اتاق-خواب-دخترانه-با-تم-صورتی-با-گل

دکوراسیون اتاق خواب هنری

برای داشتن دکوراسیون اتاق خواب هنری، در مرحله ی اول باید از پیشنهادات  دکوراتورها بهره مند شد، اما ما در اینجا به چندین مورد از نکات کاربردی جهت داشت اتاق خواب هنری اشاره می کنیم. برای جلوگیری از شلوغی اتاق، جهت ایجاد دکوراسیون اتاق خواب هنری، استفاده از سبدهای تزیینی و قفسه ها و طبقه های دیواری برای ذخیره سازی اشیا و عناصر مختلف می تواند گزینه ی مناسبی باشد. حتی از فضای زیر تخت نیز میتوان استفاده کرد تا از شلوغی های بیجا در اتاق خواب گریخت. برای این کار میتوانید با قراردادن سبدها و جعبه های درآن فضا، فضاهای ذخیره سازی جدید و مدرنی ایجاد کنید.  

نکاتی برای داشتن دکوراسیون اتاق خواب هنری:

  • اتاق خواب شما جلوه ای شخصیت شماست بنابراین باید دکور منحصر به فرد خودتان را برای ایجاد اتاق خواب هنری داشته باشید.
  • در دکوراسیون باید هماهنگ باشند. مثلاً بین بالش و روتختی و تابلوها و گل‌ها و دیگر اجزای اتاق هماهنگی وجود داشته باشند.
  • باید اتاق خواب تان مکان راحتی باشد، مثلاً برای تختخواب از لحاف خیلی راحت مثل لحاف پر قو استفاده کنید.
  • در دکوراسیون اتاق خواب هنری باید قسمتی را کانون توجه ایجاد کنید. با استفاده از وسایل و دکوری‌های زیبا می توان کانون توجه اتاق را ایجاد کرد.
  • در دکوراسیون اتاق خواب هنری باید به اندازه ها توجه داشت، به عنوان مثال برای چراغ‌خواب، اندازه‌ی تخت‌ را در نظر بگیرید.
  • داشتن یک منبع نور مناسب یکی از مهم ترین اصول داشتن اتاق خواب هنری است. بدین صورت که استفاده از چراغ‌خواب دیواری موجب صرفه جویی در فضا شده و دست طراح را باز تر می گذارد. که باید حتمایک لامپ پرنور در آن قرار دهید تا برای روشنایی اتاق تان دچار مشکل نشوید.
  • برای داشتن یک اتاق خواب هنری می توان از ترکیب رنگ ها استفاده کرد. برای اضافه کردن رنگ به اتاق از لوازم جانبی و کارهای هنری رنگی استفاده کنید.
  • به کف اتاق تان توجه ویژه ای داشته باشید.(برای این منظور می‌توان از یک فرش مناسب با رنگ مناسب استفاده کرد.)
  • باید به نحوی به اتاق تان حس گرمی بدهید. برای این منظور رنگ‌ های گرم و لامپ‌های ملایم و شمع می تواند گزینه ی مناسبی باشد.
  • با شکل های مختلف به وسایل اتاق جلوه ی ویژه ای بدهید
  • قوانین جدید طراحی برای اتق خورتان ایجاد کنید، با استفاده از وسایل مختلف برای کاربردهای جدید بهره مند شوید.به عنوان مثال از نردبان به عنوان قفسه‌ای برای مرتب کردن وسایل استفاده کنید.
 

تزئین-دیوار-اتاق-نوزاد-دختر-با-صندلی

چیدمان وسایل در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

یکی از مهم ترین تغییراتی که در اتاق‌ خواب ها بسیار مورد توجه است و بایستی که بسیار با دقت انجام شود  نحوه چیدمان وسایل است که بسیار اهمیت دارد. با توجه به اندازه ی اتاق خواب محل قرار گیری تخت خواب دارای اهمیت ویژه ‌ای است زیرا که محل قرار گیری تخت در آرامش شما و در هنگام خواب تأثیر بسزایی دارد. بیشتر دختر خانم ها دوست دارند تا تخت خواب در کنار پنجره قرار بگیرد تا علاوه بر استفاده از انرژی مثبت محیط بیرون از هوای بسیار دل انگیز نیز بهره برد. در قرار دادن تخت خواب هیچ‌ وقت تخت خواب را روبه روی در ورودی قرار ندهید زیرا باعث ایجاد حس عدم امنیت و بر هم زدن آرامش شما می شود.  

استفاده از رنگ‌ها در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

یکی از محبوب ترین رنگ های دخترانه رنگ صورتی است که این رنگ مورد توجه بسیاری از دختر خانم ها است ممکن است که استفاده از این رنگ در تمام دکوراسیون اتاق باعث دل زدگی شود از این رو بهتر است تا سایه روشنی از صورتی را با رنگ زرد یا سبز لیمویی و سایر رنگ‌ های روشن برای ایجاد نگاهی دخترانه ولی قوی ترکیب کنید. صورتی و نارنجی روشن معمولا ترکیب های مورد علاقه دختر خانم ‌ها است که همراه با مبلمانی سفید بی ‌نظیر می‌ شود و می ‌تواند به عنوان رنگ اتاق خواب دخترانه مناسبی در نظر گرفته شود. لایه‌ های متعدد صورتی برای یک ظاهر خاص می ‌تواند همزمان تسکین دهنده و نشاط بخش باشد.  

 استفاده از سبک های خاص در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

تزیین اتاق خواب یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و برای تزیین اتاق خواب دخترانه با وسایل ساده می توانید از شلف های دیواری استفاده کنید. شما می توانید که برای جلوه‌ دادن بسیار به اتاق خواب از سبک های متنوع و خاصی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه استفاده کنید  بیشتر افراد بر این باورند که برای طراحی دکوراسیون زیبا و کاربردی در فضای اتاق خواب باید که هزینه زیادی را متحمل شوند اما همیشه این طور نیست و برخی اوقات قرار دادن یک وسیله ساده و یا استفاده از یک رنگ ساده و خاص می تواند فضای اتاق خواب را متحول کند. می توان که از رو تختی‌هایی که با حرف اول اسم تزئین شده‌اند، قدیمی و کلاسیک‌اند برای زیبا کردن تخت و اتاق خواب استفاده کرد.  

استفاده از پرده در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

با توجه به این که یکی از مهم ترین عناصر تزیینی در دکوراسیون داخلی پرده است و این که پرده  نقش موثری را در زیبایی و جذابیت دکوراسیون بخش های مختلف منزل دارد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ پرده برای قسمت های مختلف منزل مخصوصا انتخاب پرده در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بیشترین حساسیت را به خرج داد.

لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی های متنوع و جذابی برای موبایل وجود دارد که بسیاری از کاربران از آنها استفاده می کنند. در زیر مجموعه ای از بهترین لوازم جانبی موبایل که در سال 2019 می توانید از آنها استفاده کنید برایتان ارائه شده است.

قاب محافظ شخصی شده با تکنولوژی Ink Jet

سال گذشته شرکت Corning از تکنولوژی جدید خود برای گوشی های گوریلا گلس پرده برداشت که به شما امکان این را می دهد که عکس های با کیفیت خود برای روی قاب گوشی های گوریلا گلس چاپ کنید و آن را کاملا شخصی سازی کنید. این تکنولوژی در نمایشگاه CES 2019 هم معرفی شد و در واقع شرکت کورنینگ مالک آن است.بهترین لوازم جانبی موبایل در سال 2019 ، قاب محافظ شخصی شده با تکنولوژی Ink Jet

کانکتور خودرو iOttie’s Easy One Touch  با دستیار صوتی داخلی الکسا

شاید بسیاری از خودروها به دستیار صوتی مجهز نباشند، در چنین حالتی می توانید موبایل تان را در دستگاهی به خودرو متصل کنید که دارای دستیار صوتی داخلی الکسا است.  این کانکتور علاوه بر این می تواند محلی برای گوشی شما روی داشبورد خودرو باشد، می تواند به فرمان های صوتی شما با کمک الکسا گوش کند. البته برای کار کردن با این دستیار، نیاز به اتصال به گوشی نیست، زیرا الکسا به طور مستقیم و مستقل در این کانکتور وجود دارد. دو میکروفون کنسل کننده نویز نیز وجود دارد که اجازه از دست دادن حتی یک فرمان را نمی دهد! هنوز اطلاعاتی در مورد قیمتگذاری این محصول ارائه نشده است.بهترین لوازم جانبی موبایل در سال 2019 ، کانکتور خودرو iOttie’s Easy One Touch  با دستیار صوتی داخلی الکسا

پاوربانک mophie powerstation با باتری قدرتمند

شرکت موفی دو پاوربانک جدید به نام های Powerstation PD and the Powerstation PD XL معرفی کرده است. دومین نوع آن دارای یک باتری 6700 میلی آمپری است و نوع XL دارای باتری ای به ظرفیت 10050 میلی آمپری است. هر دو پاور بانک مجهز به ورودی USB-C و پورت خروجی USB-A است که به شما اجازه می دهد تا دو گوشی را به طور همزمان شارژ کنید. این دو پورت دارای طراحی بافتی هستند و با باتری های قدرتمندی که دارند می توانند انتخابی بهینه برای شما در مسافرت ها باشند. همچنین جنس بدنه این پاور بانک ها محکم بوده و ضدخش است. شرکت موفی این دو پاور بانک را با قیمت های 60 و 80 دلار به زودی عرضه خواهد کرد که انتظار می رود تبدیل به یکی از محبوب ترین پاوربانک های کاربران دنیا شود.بهترین لوازم جانبی موبایل در سال 2019 ، پاوربانک mophie powerstation با باتری قدرتمند

منبع : kalasoda