سلامت

سلامت باشیم

سلامت

سلامت باشیم

چه افرادی نباید آنتی هیستامین مصرف کنند؟

چه افرادی نباید آنتی هیستامین مصرف کنند؟

سلامت نیوز:آنتی‌هیستامین از جمله داروهایی است که اغلب مردم آن را می‌شناسند؛ به طوریکه برخی از آنها با کوچک‌ترین آبریزش بینی از آن استفاده می‌کنند، این در حالیست که مصرف آنتی‌هیستامین بایدها و نبایدهایی دارد. 

ادامه مطلب ...

سردرد‌هایی که با خوردن مسکن تشدید می‌شود

سردرد‌هایی که با خوردن مسکن تشدید می‌شود

سلامت نیوز:جراح مغز و اعصاب به سؤالات پزشکی مخاطبان در زمینه دردهای سیاتیکی، سکته‌های مغزی، دردهای میگرنی و... پاسخ داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ، در ادامه دکتر مهدی خواجوی جراح و متخصص مغز و اعصاب، عضو جامعه جراحان به سوالات کاربران پاسخ داده است: 

ادامه مطلب ...

کش وقوس‌های اجرای طرح کاهش آلودگی هوا/هوای تهران در انتظار پاکی سلامت نیوز

کش وقوس‌های اجرای طرح کاهش آلودگی هوا/هوای تهران در انتظار پاکی

سلامت نیوز: سرانجام با چند روز تأخیر طرح LEZ آغاز شد و از امروز شنبه ۲۶ آبان ماه هرخودرویی که فاقد معاینه فنی باشد با ورود به خیابان‌های شهر در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز توسط دوربین‌ها و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جریمه ۵۰ هزار تومانی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، با آغاز فصل سرما، پایتخت نشینان در کنار تجربه هوای سرد و گهگایی باران و برف میزبان معضل بزرگی به نام آلودگی هوا نیز هستند. 

ادامه مطلب ...

تاثیر آب گشنیز در کنترل قندخون سلامت نیوز: تاثیر آب گشنیز در کنترل قندخون

تاثیر آب گشنیز در کنترل قندخون

سلامت نیوز:طبق نتایج برخی مطالعات، آب گشنیز می تواند به کنترل میزان قندخون در افراد دیابتی کمک کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، گشنیز مملو از فسفر، کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم و ویتامین های A، B، C و K است که می تواند به افزایش سلامت و تندرستی کمک کند. این گیاه دارویی می تواند سیستم ایمنی را تقویت کند. 

ادامه مطلب ...

جلوگیری از ریزش مو با مصرف نارنگی سلامت نیوز: جلوگیری از ریزش مو با مصرف نارنگی

جلوگیری از ریزش مو با مصرف نارنگی

سلامت نیوز: نارنگی علاوه بر جلوگیری از بیماری‌های پوستی و رفع چین و چروک مانع بروز چاقی و پوکی استخوان و مانع ریزش مو می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، یکی از میوه‌های مفید در فصل سرما، نارنگی است. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان است به همین دلیل مصرف آن از التهاب در بدن جلوگیری کرده و منبع خوبی برای تأمین ویتامین C است؛ یکی از فواید مصرف این میوه این است که از ابتلای افراد به بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند و پوست انسان را روشن کرده و چین و چروک صورت را از بین می‌برد. 

ادامه مطلب ...